Wednesday, December 25, 2013

attending wedding anak perempuan blogger terkenal, kkida.heheh


Salam semua
Maaf ler dah lama sesangat tak update blog. 
Al maklum la busy dgn online business.
Hehehe.
Alhamdullilah business online berjalan lancar.
Amin amin amin. 
Rezeki anak.

Hari ni aku nak update gambar je.
Hehe
Sebab tadi aku attend wedding ika,
anak kkida.
Blogger famous tu.
Dari jauh dia dah cam aku.
Sebab aku pakai baju kurung cheetah.
Dengan anak aku sekali berbaju cheetah.
Muahahaha.

Apa2 pun jom cekidaut picture!!!









Selamat pengantin baru ika n ariff!!



2 comments:

kkida @ 1001resipi said...

Terima kasih Cheetah sudi hadir kenduri ika n ariff....kkida appreciate sangat....Insyaallah panjang umur kita jumpa lagi ye....

Cheetah said...

Sama2 kkida. Ada rezeki kita jumpa lagi ya.. ;)