Tuesday, May 6, 2014

Im back!!



Salam semua!!!!
Ya Allah rasa lama sangat tak update blog ni!!!
Huhuhu
Last update was on February!! 
What?!!!
Ok, hari ni for sure panjang gilerr entry aku.
Hehehe
First thing is finally aku dah dapat umah baru.
Alhamdullilah after waiting for almost a year!
Fuhh!!
Second thing is, early march hari tu, aku n family fly to Medan.
Yup after 6 years aku tak pegi sana.
Kenapa medan??
Sebab aku berdarah campuran minangkabau. 
Means my dad purely from Medan.
Please bare in mind JAwa n Minang is 2 different things. 
So jgn pandai2 cakap aku keturunan jawa plak.
My arwah nanny is from Padang, Indonesia.
Ok, enough pasal family aku. Hehehe
5 hari jugak la aku bercuti kat Medan.
Plus ada jemputan kahwin kt sana. 
Enough talking abt my holiday, 
Lets picture do all the talking.
Hehehehe









No comments: