Monday, July 27, 2009

SALES! SALES! SALES! Yes! the best thing that can release your tension is shopping!

Last friday hr tu aku cuti so sempat gak la kuar jln2 membeli belah. Fnally dpt gak aku pegi pasar siang yg kat belakang MAS building tu.Mcm2 yg telah dibeli and harga kt situ mmg bole di'bargain'kn and finally dpt gak cr dress yg aku nk sgt.Setelah penat bertawar menawar dgn akak kt kedai tu dpt la aku beli dress tu dgn rm38 je. Kira ok la tu cz kt previous kedai harga dress rm79 tp lps tawar dpt rm50. Still consider mahal gak la. Selain tu sempat gak la aku beli tshirt dgn harga rm10 plus dgn seluar with rm25 whereby kt Mari Boutique seluar tu dijual dgn harga rm35. Byk tu beza dia.hehe.
ni la dress tu.hehe. rm 38 je..

Then dh penat2 jln kt pasar g singgah jap pavilion. Nk ajk buah hati join,tp dia x dpt dtg sbb ade training. So xpe la.hehe. Lps jln2 kt pavilion,jln kaki plak g KLCC then jln2 kat Isetan. Di sini la bermula segalanya. Bila dh jln sorg2 mmg mcm ni la jadinya. Biasanya klu jln2 dgn buah hati dia akn ckp '... beli yg penting je..'. Since that day dia x dpt teman so dh terbeli mcm2. sorry sayang.hehe.

Salah satu nya, Padini Authentics jeans yg harga asalnya rm139 tetapi selepas less 70%,dpt la dgn harga rm41.70.bessttt sgt!.hehe. Setelah penat2 shopping then g mkn jap kt mcdonalds KLCC. Tmpt mula2 date dgn buah hati yg tercinta,yg kini kekal dlm hatiku and harap kekal selamanya. Amin. . ;-)

Since kaki pn dh x larat nk jln so mntak ayah tlg amikkn kt KLCC.hehehe.. -

No comments: