Wednesday, January 12, 2011

(gambar tiada kena mengena dengan cerita dibawah..hehe )



Salam, hmmm long time tak menulis kat blog ni.hehehe.
Seronok baca blog2 orang sampai nak update blog sendiri pun tak ada masa.hehehe.
Best gak bila baca blog orang ni.
Bole dijadikan inspiration (yeke ayat aku ni.. hihi).
Sungguh kagum aku melihat blogger2 yg boleh
dikatakan memang rajin meng'update blog masing2.
Siap ada yg menang award tu.Wahhh!
Solute kat blogger2.


Anyway ada benda lain aku nak cerita. Pasal career aku.
Dalam diam tak diam sudah 7++ bulan aku bekerja kat company baru ni.
Alhamdullilah semuanya baik2 saje.
Diharapkan baik2 aje sampai bila2.Amin.
Begitu juga dengan si Dia
diharap si Dia pun baik2 dengan kerja baru.
Hampir 6 ++ bulan gak Dia berada ditempat baru.
Masing2 bekerja kuat untuk mencari rezeki.
Sampai disini dulu coretan aku.
Nanti ada masa aku sambung lagi.hehehe








No comments: