Monday, June 13, 2011


Lama gle tak update blog ni.. dah berhabuk2 n bersawang rasanya. hehe.

Maklum la perasaan malas bercampur sibuk yg membuatkan aku tak ada mood nak berblog. tapi aku tgk orang2 lain every week rajin mengupdate blog. hihihi.

Anyway, aku ni baru je balik berholiday.

Saja je cuti2 dalam Malaysia.

Destinasi pilihan semestinya Langkawi!!!

Walaupun dah banyak kali pegi tapi still nak pegi lagi.hehehe.

Banyak orang tanya, ' apa yg bestnya kat langkawi tuu??".

So jawapan aku 'ketenangan n persekitaran yang langsung tak ada traffic jem macam kat kl ni.hahaha'.

Jujurnya aku memang rasa rileks sangat2 duk kat langkawi tu.

Tambah lagi duduk kat tepi pantai tu, fuhhhh best gila!!

Then kalau petang2 tu ada la makcik jual kuih2 melayu or orang kata kuih2 kampung, dah la murah then sedap plak tu.

So memang berbaloi la.hehehe

Anyway ada gambar nak diupdatekan, tapi nanti la.

Bila dah masuk sume gambar baru la akan dipostkan di blog.hehehehe



No comments: