Friday, November 2, 2012

Tak tau nak cakap apa..




Salam Jumaat,
Alhamdullilah dah nak masuk weekends!
yeahhhh!
hehehee


Hari ni aku nak kongsi sikit satu story.
Aku tak tau la kenapa ada sikap, bila kita dah btegur sapa,
tapi orang buat bodo je??


Aku pun hairan sangat la.
Sekurang2nya kita ni ada initiative nak bertegur sapa.
Bukan nak cakap diri aku ni baik sangat.
Tapi benda (sapa menyapa) tu keluar spontaneous.
Bagi aku, benda dah lepas n aku malas nak ingat balik.
(Walaupun SMS kasar dia tu masih aku simpan)
Tak perlu la aku nak cakap hukum berdosa tak btegur sebab aku pun
belum lagi sempurna.


Agak terkilan bila kita cuba bertegur sapa,
tapi dibalas dengan cara yang tak elok.
Which is means 'buat bodo' je.
Takpa la, biarkan saja la.
Tak perlu la kita nak bersungguh2 sedangkan orang duk buat bodo je.


Adiossssss







No comments: