Wednesday, February 27, 2013

Hadiah Istimewa.. (wink wink wink) Updated!


Salam,
Alhamdullilah dengan rezeki yang ada,
Kita dapat hadiah dari en. hasben.
yeayyy!!
Actually memang dah lama nak hadiah ni.
hahaha
So semalam en. hasben bawak masuk kedai emas Poh kong.
hehehe
Berbunga2 hati. hohoho


Aku dengan rakusnya pilih la mana yg berkenan.
Bersinar2 mata aku.hahahaha
Tapi aku pilih barang2 yg tak keterlaluan
dan reasonable price la.

Tapi yang paling kelakarnya,
masuk2 kedai je dia terus tanya.
" Mau cari yang macam mami jarum ka? "
hahaha.
 Kalau yg macam mami jarum tu,
aku kena tunggu ada duit lebih sikit la.
hehehehe

Staff Poh Kong tu sangat2 friendly n sporting.
Banyak jugak dia bagi aku idea2,
dan cara2 nak pilih emas yg betul.
Ada emas yg padu dan ada emas yg kosong
Bak kata dia,
" Emas u bole invest"
 Hmm.. betul gak cakap dia.

Tapi apa2pun jangan la kita beli keterlaluan.
Cukup sekadar untuk dilihat diri sendiri.

Syukur alhamdullilah untuk rezeki ini.
Amin Amin Amin.

ni la barangnya.hehe


Adiosssss!



No comments: