Thursday, February 26, 2015

New year n new age!!!



Salam semua!!
As usual dah lama sgt aku tak update blog.
Huhuhu.
Aku sgt2 busy dengan bisnes online.

Alhamdullilah kita dah masuk tahun 2015.
Lupakan segala kenangan pahit yg berlaku pada 2014.

Kalau tahun baru menjadi kebiasaan aku n hubby utk celeb bday MIL
Hehehhe
Birthday dia jatuh pada 1 JAN
So utk kali ni, 
surprise dia lain sket sebab aku buat
bunga delivery. Hehehee
Actually plan nak buat surprise sama2 dgn adik2 iparku,
tapi since diorg pun diam je, so biar ku je yg buat.
Heheehe

Yang penting mak happy. Hehehe
Kalau nak diikutkan cerita,
Bday aku n bday MIL ku jatuh pada bulan yg sama
Hehehe
Cuma mil aku awl bln n aku akhir bulan
Hehehe.

maaf la takda gambar.
huhuhu

nanti kita update lagi ya!!!!


Adiossss!!!!




No comments: