Wednesday, August 26, 2009

Bila tiba bulan puasa ni mula la kita akan mengidam pelbagai jenis makanan.hehe. Al maklum la kadang2 makanan tu hanya dapat pada bulan puasa je.hehe. So semalam selepas habis kerja sempat gak la aku singgah kat bazaar ramadhan tu. Tambah lagi office plak dekat dengan bazaar tu so memang senang la aku nk membeli belah kat situ.hehehe. Untuk semalam makanan berbuka aku:


1. nasi putih + sambal ayam + sambal kentang + sayur lemak (masakkn bondaku.hehe)
2. Teh panas + cendol
3. 2 kebab ayam. Yummy! memang sedap kebab tu!
4.Kuih puteri ayu.(agaknya kot nama dia. Yang kaler2 hijau tu)hehe.Actually kuih ni memang aku suka sangat2. Tapi tu la kuih ni bulan puasa je ada jual tp kalau hari2 biasa aku beli kat Gleneagles Hospital.hehehe. Tapi kena datang awal sebab takut habis.hehehe


****************************************************
Hari plak tak tau lagi nak makan apa untuk berbuka nanti.hehehe. Thinking nk makan kuih kacang plak.hehe. Emmm sedapnya!

No comments: