Sunday, August 30, 2009

dah seminggu kita puasa,so malam tadi sempat gak aku jalan2 di jln TAR. Memang ramai betul orang kat situ. Ada gak yang bawa anak2 kecil yang aku rasa umur baru sebulan and ada gak yang tengah sarat mengandung pun jalan2 kt jln TAR tu.hmmm. Tapi semalam memang ramai sangat2 orang. Tempat yang paling aku suka pegi, tempt orang jual kuih raya.hehehe.Dalam masa tu sempat gak la aku ambik gambar.hehehe.









*********************************************************

Setelah lama mengidam,akhirnya dapat gak aku makan 'Beef Steak'. Semlm aku terus tarik mak aku pegi tesco nak beli beef mentah ni. Pada awalnya nak beli kat Carrefour tapi macam jauh and jalan sesak so malas la.hehe.Harga beef tu pun tak ada la mahal sangat. Sampai je kat umah dengan semangatnya aku terus goreng beef tu.hehe



No comments: