Friday, August 7, 2009

Gift given by Exultsoft Travel. Thanks Ina!. Aku pn tak tahu dia nk bg hadiah. Reason cz hr tu aku tolong dia issue ticket. Actually hari tu maybe dia panic and tak tau macam mn nk issue ticket so aku guide la dia. Wlaupn almost 20minit aku guide dia tp tak ape la. Tp aku plak rs bersalah bila dia bg hadiah. Takut2 nnt in future aku plak tak dapat nk assist dia properly. huhu.Harap2 betul la ape yg aku guide dia.Amin.

So lps aku dpt gift tu,aku call la agt tu balik cz nk ckp thank u kt dia. So aku ckp '.. tak per la ina, tak yah bg ape2 pn la,susah2 je..' then dia ckp '.. xpe liya,u dah tolong i hari tu kan..'. hehe. Anyhow thanks again! Appreciate sgt2! ;-)

p/s: keikhlasan haruslah penting dlm kehidupan baru la org akn yakin dgn kita. Insyaallah..






No comments: