Saturday, November 7, 2009



Just came back dr wedding kt kepong. Last week kt umah pompuan,tapi dis week kt umah lelaki plak. Aku smpi sana dlm pukul 1 lebih la.hehe. Majlis dia agk meriah and memang ramai betul orang. Maklum la ank sulung so majlis dia agk besar2an gak la.hehe. Tapi aku x duk lama kat situ,cz lps tu diorg akan ada acara simbah menyimbah air.So lps makan2 n jumpa semua org aku terus gerak balik umh.hehe.Dlm pukul 3 lbh kot aku gerak and bgtau kat diorg aku akn dtg pada malamnya.hehe. Bila dah smpi umah sempat gak la aku rest sebelum aku drive semula ke kepong dlm pukul 6lbh . and luckyly,bila aku smpi sana je,acara simbah menyimbah air dah pun selesai.hehehe.



Then,slps maghrib pengantin pn dh siap2 utk acara buka hadiah. Hadiah diorg memang byk sgt and agk penat gak la nak menunggu diorg bukak hadiah tu. huhu.Tapi apa2 pun acara pembukaan hadiah memang meriah sgt sebab semua family very sporting and very open minded.Anyway Selamat Pengantin Baru buat Abg Nain n Kak Norma.hehe.
Ni plak gambar hantaran:










No comments: