Tuesday, March 19, 2013

Birthday party plan utk my hubby..heee


Yeaayyy tomorrow is the day!!
Apakah ia??
hehehe
Birthday my hubby!!
hohohoh



Since this is first time sambut birthday as husband n wife,
so kena plan betul2.
(padahal 70% of the plan dtg dari hubby)
hahahaha

Anyway tempat untuk birthday party esok tu dah ada.
Tempat yang dipilih is restaurant makanan arab.
Tadi baru je call restaurant tu,
dan dia cakap bole pilih kek sama ada kt kedai dia
OR
bawak dari luar.


hmmm.. mana yang elok ek??
takpa, tu esok bole decide.
hehehe

Invitation pun dah di'distribute'.

My in law's family n my family pun dah di'inform'
yeayyyy!!!!

Hopefully semuanya berjalan lancar.
Amin

To my dearest hubby,
Happy birthday and may you have all your wishes come true!
Have a blast birthday!!
Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dilindungiNya.
Amin Amin Amin
Love n hugs!









No comments: