Thursday, October 11, 2012

Bila aku ke KLIA n Sepang..


Salam and very very good day!

Semalam aku ke KLIA.
Rasa dah lama jugak tak ke airport ni.
Last aku pegi pun dalam 4 bulan lepas kot.
Tu pun pegi makan je kat airport tu.hehehe


Aku ke klia sebab nak hantar abg sedara a.k.a
pengapit suami aku time bersanding hari tu.hehe.
Dia balik ke Cairo coz cuti dia dah habis.
Dia tu sepupu suami aku.
Thank u to him sebab jadi pengapit untuk dua2 belah majlis.
Insyaallah kalau takda aral, tahun depan jumpa dia lagi.
Semoga perjalanan dia ke Cairo selamat.
Amin..

Lepas dah setel semua,
aku, MIL n adik ipar shopping kt situ kejap.hehe
Dah nama pun perempuan haruslah bershopping kalau ada sale.hohoho
Lagipun semalam Bonita ada buat sales kt klia.



Lepas dah jalan2 kat klia tu,
aku n family suami aku pegi dinner kat area Sepang.
First time aku makan kat sini. Di :
Makanan dia not bad gak la.
Kalau sapa2 pegi area Sepang, bole la try makan kt sini.

RESTORAN ALI MAJU SDN.BHD
Lot. A18, A18&A20 Park,
KLIA Commercial Center,
Jalan KLIA Sepang,1/60, 43900 Sepang


Time nak balik kl, my MIL plak take turn drive.hehe
Almost late night jugak la ktorang arrive kat kl.
Since dah lewat sangat, my MIL offer overnight kat umah dia.
Sampai umah  MIL je, aku terus Zzzzzzz.


 Adiosss!





No comments: