Monday, October 29, 2012

ohh no! it's Mondayyy! (entry takda gambar)



Wahh rasa macam dah lama tak update blog ni.
Berhabuk2 dah.
Patutla aku asyik batuk je..hehehe
Anyway masih tidak terlambat untuk aku ucapkan ;
Selamat Hari Raya Haji.
Alhamdullilah first time beraya haji as Suami Isteri.
Syukur!


Malah, first time jugak aku beraya Haji di kampung belah suami aku.
Seriusly suasana kampung rasa lain sangat.
Cuaca pagi yang sangat2 sejuk.
Sorry takda gambar nak upload sebab keadaan badan yg tak mengizinkan.
Diri ini asyik batuk je. haizzzz.
Kegatalan tekak teramat sangat.
Jenuh aku duk cover mulut ni sebab aku batuk non stop.
huhuhu.
Nasib baik sedara mara n especially ibu mertuaku,
amat2 memahami kesihatan diri ini.
hehehe

So
macam mana raya haji anda??
Harap2 semuanya berjalan lancar ya!
See u in the next entry!



Adiosss





No comments: