Thursday, October 18, 2012

What a great dinner.. ;)


Salam dan Good Morning!!

As usual aku takda idea nak menaip kat blog ni.hehe
Tapi still ada benda yang aku nak ceritakan.hehehe
Well, hari tu aku dinner di Bumbu Desa KLCC.



Bayangkan la, pegi KLCC selalu tapi tak penah makan kat situ.
Ni la first time aku try makan.
Makanan dia semua memang taste aku n hubby la.
heheheh
Kalau cakap pasal harga plak,
bagi aku reasonable price sebab berbaloi dgn apa yang kita makan.
hehehe



Once kita masuk kat restaurant  ni,
dah terasa macam kat Bali plak.hehe
Hiasan dalaman dia pun menarik.
Design ala2 Bali giteww.hehee

Yang ni plak air yang aku n Mr.hubby order.
Aku order Es campur and dia order Es papaya.
Memang superb air dia!!



Yang kat atas ni plak menu aku n hubby.
hehehe
Kalau nak order menu ni,
kena pegi kat couter dia and bole pilih makanan,
Tapi yang terbaik is Talapia Goreng dia.
Fuhhh, memang ranggup n semua tulang ikan tu bole makan.
Tak sempat amik gambar sebab dah habis makan.hehe


Makan punya makan sampai tak sedar dh kul 10malam.
Staff dia siap datang kat meja ktorang bagitau kedai nak tutup.hahahaha

Overall makanan and service diorang sangat2 baik.
Staff yang sangat2 friendly.
Keep up the good work!!


Adiosssss!






5 comments:

mama aryan said...

lama tak muncul ye..sedapnya makanan

Cheetah said...

@mama aryan : tu la..huhuhu..

Dkna Abza said...

dkna pon tak pernah masuk...nampak menunya macam mahal jer heheeee

Cheetah said...

@dkna : tak mahal sangat pun wak.. amik lauk untuk satu org makan je.. sebab dia letak lauk pun byk gak.hehe

susumanis said...

nk g try la kl g klcc