Monday, April 22, 2013

Alhamdullilah..



Alhamdullilah,
Minggu ni genap la 8 bulan aku bergelar isteri
kepada suamiku.
hehehe

Jom mengimbas kembali kenangan2nya.
cehhwaahh!

Ni masa berinai.
nasib baik ada my big sis yang bole tolong buatkan.
hehehe
Masa berinai ni,
aku n family dah berkampung kat PNB park apartment.



 Ni la hasilnya bila dah siap.hehe
Comot sikit la sebab aku banyak gerak2.hahaha





Malam plak majlis bersanding.
On the same day

Ni pari2 yg mengiringi pengantin.hehe
tema untuk malam tu is Traditional Maroon Gold.
hehehe
 





Since majlis aku buat seminggu lepas raya,
so kena ada mood raya sikit la.
hehe





 Persembahan tarian melayu.
Kononnya ayah nk buat surprise la ada persembahan semua tu.
Last2 dia yang kena surprise sebab aku dah tau.
hahaha

Alhamdullilah ramai yang datang malam tu.


Yang ni plak time bersanding kat belah lelaki.
Abaikan backgroung kat belakang tu.
Seriusly cuak gak naik kete kuda tu.hahaha










Adiosss!!







No comments: