Monday, April 1, 2013

Pelik..pelik..pelik..



tadi aku baru received satu komen ni,
tapi pelik gak, blog dia tak bole bukak
And
Since blogging dia April 2013.
Total profile view 3
Weird kan??
Siap letak nama farawaheeda.
Takkan nak jadi stalker kat blog aku kot??
Maybe sebab dah tak bole komen as anonymous,
so dia create own blog just nak stalker aku???
weird sangat2!
Seriusly aku hairan la,
 bila ada je entry aku yang ada unsur provokasi,
mesti akan ada stalker yang pelik2.
Then komen ayat2 yang negatif.
Aduiiiii
kenapa la kena macam tu?

Yang peliknya dalam entry aku tu,
takda pun sebut nama sapa2.
Haisssh pelik la.
Takkan la semua benda aku tak bole tulis kot.

Ni la profile yang dapat aku kopi and pasta :

On Blogger since April 2013
Profile views - 3
About me

farawaheeda

http://www.blogger.com/profile/01133188809861820148



Weird kan??







3 comments:

combi said...

jgn nk dilayan kalo btol dye nk stalk..huhuhu

Cheetah said...

@combi : Tapi rasa annoying je la.. Sbb semua benda nk komen buruk2 n then menyamar jd org lain.. Dah tu kita plak kena sekat2 plak nk tulis blog.. Patutnya klu dh tak suka entry tu, tak yah la komen bkn2 kan... Haishh..

Unknown said...

biarkan je dia..mgkin dia ada masalah kot tu,tulis je apa yg kita rasa perlu utk kita tulis