Monday, April 8, 2013

Bila aku guna balik produk herbalife.. ;)


Salam,
Sebenarnya aku dah lama guna produk Herbalife ni,
Tapi aku stop dulu sebab kelarian budget.hahaha
So now aku guna balik.
But since my husband memang ahli Herbalife,
agak senang sikit la aku nak beli barang.hohoho.
Produk dia memang tak diragui.
Dulu aku rajin minum shake dia.

Aku selalu beli flavour chocolate.
Seriusly memang sedap!
Campur soya n shake je benda tu.
Tapi aku stop sebab macam alasan di atas la,
'kelarian budget'.hahaha

Sekarang aku guna Herbalife Face Quencher Radiant C.


Memang sangat2 best hokay!
Face Quencher kita pakai if rasa muka letih n lesu.
bila spray kat muka, rasa sgt2 fresh n wangi!
And tiada had penggunaan.
Spray la berapa kali pun nak.hehehe
Plus no chemical coz produk herbalife banyak guna bahan organik.
kalau spray time ada make up kat muka,
make up jadi last long n tak turun.
Aku dah try dah!
Dah 3 hari aku pakai.
Alhamdullilah takda effect apa2 kat muka.
Even make up pun statik je.

Husband aku plak guna benda ni.

Untuk fat burner.
Kalau dia makan ni,
mesti cepat berpeluh2.
Even dia baru makan 2 hari,
tapi dapat rasa differences.
Memang effective la
kalau nak tau details dia bole tanya direct kat aku.
kang explain panjang2 kat sini, esok pun tak habis.
hahaha

Face quencher tu plak selalu ada dlm handbag ni.
Pegi office ke or mana2, mesti bawak.hehehe
Kalau ada sapa2 berminat nak try beli satu,
bole la roger2 kat aku.hehehehe
RM 30 untuk 50ml.
Plus produk ni halal



Adiossss!!!





No comments: