Monday, August 6, 2012

Bila aku berbuka.. ;)


Will i stop blogging after what happen??
Answer is "NO".
I will keep on blogging.
Its doesnt effect me at all.

Anyway,
aku nak update menu berbuka semlm.
Agak lambat sikit la,
tapi takpa nak update gak.
hehehe
Hari tu aku tengok iklan Maggie kat tv.
Ala maggie goreng yg baru tu.
Selalunya Maggie tu cuma yg berkuah je kan?
Ni first time Maggie ada maggie goreng.
Tengok dlm iklan macam sedap je.
So aku pun try la beli

Tadaaaa!

Aku pilih flavour kari.
Actually ada flavour cili,
tapi rasanya kari mcm best sikit.
hehehe


Harga pun murah je.. Mampu milik katanya..hehehe


Ni perencah2 dia. Ada sos cili,mnyak,kicap, serbuk kari n bawang goreng



Perencah2 tu semua dimasukkn ke dalam mangkuk.
Bila mee tu dah ditoskan,
bole masuk terus ke dalam mangkuk.
Then kacau2 hingga sebati.
Lepas dah siap tu, bole taburkan bawang goreng.
Memang terasa keranggupan dia.
hehehe



* tapi ni pic copy n paste je *
Tak sempat nak amik gambar sebab dah habis makan.
hahahaha





 

No comments: