Monday, June 25, 2012

Bila aku berjalan..


Salam semua,
last weekend aku berjalan di Kompleks Kraftangan Jln Conlay
Start 20 Jun - 2 Julai ada pameran perkahwinan kat situ.
Sebenarnya ramai yg confuse bila masuk bab2 pameran pkahwinan.
Ramai yg anggap klu pameran kahwin ni mesti psl kawin je.hehe
Actually tak, bukan takat psl baju kawin je,
even baju kurung pn ada jual gak.

Dulu aku pun mcm tu, slalu pikir klu pameran kawin je mesti psl kawin and
baju kawin, tp sebenarnya ada byk benda lain.
Contohnya, ada kedai jual gelang, brooch n makanan.
Ada gak yg jual kain2 batik and macam2 souvenier.
Tapi kalau masuk pameran2 ni, slalu kita pegi dgn tgn kosong,
tapi kalau nk balik, confirm tgn penuh dgn brochure je.hehehe

Dalam byk2 pameran yg aku penah pegi,
pameran kt kompleks kraftangan ni slalu yg terbaik.hehehe
Yang paling aku tak sabar nk tggu, is pameran raya nnt.
Sebab byk kuih raya and baju raya akan dijual.
Harga dia pun reasonable jugak.

Ni ada la sket2 photo yg aku amik.
heheheh


Cake ni harga dia RM1000++.hehehehe


 Chocolate marsmallow..




Salah satu contoh baju pengantin









Mesin ni yg paling menarik perhatian aku.
Mula2 aku igtkan mesin jual air  tu,
tp tu mesin utk beli souvenier. Unik gak la.heheheh








No comments: