Tuesday, June 19, 2012

double cheese burger terbaikkkk..


Setiap hari lunch time, persoalan yg akan kuar di kepala :
" Apa nak makan lunch nanti ek"
hmmm..
For lunch today aku tukar angin sket.hehe
Selalu makan nasi berlauk je kan,
so hari ni aku makan double cheese burger.hehehe
Ni bukan burger Mcdonalds tu,
tapi burger tepi jalan.
Seriously memang sedap n terbaikk la burger dia.
Selalu lunch time confirm ramai dtg kedai dia
Tapi nasib aku baik hari ni, aku takyah Q lama sgt sebab tak ramai org.hihihi
Harga burger dia pun reasonable gak.
Harga paling murah start dari RM 2.00
Tapi utk burger aku ni, harga dia RM 4.30 sebab aku add 2 slice cheese.
Satu cheese Rm1.00.
Burger dia sedap, sebab sos yang digunakan sgt2 variety.
Ada lada sulah, seasoning sos, cli sos, mayonis n byk sos lagi la.hehe
Yang uniknya sos tu akan dimasak sekali dgn burger tu.
Unik kan kan kan..hihihi
Confirm becak la mulut ni kalau makan burger tu.hehe
Location kedai dia kat Jalan TAR, KL
Betul2 bersebelahan Haniffa Supermarket.



Di depan kedai burger ni, supermarket haniffa


Ni burger yang dia masak tu. Tempat dia pun bersih gak.


Kalau ada sapa2 pass by kat Jalan TAR, bole la try burger dia ni.
Tapi malam tak sure la dia bukak ke tak.hehehe



No comments: