Thursday, June 14, 2012

Niat di hati.. alhamdullillah...


Setelah lama ku simpankan niat, akhirnya semlm terlaksana gak..hehehe
.

.................


............


.........

Niat itu ialah....


.......


....


...

Aku potong rambut.hehehehe
setelah penat seharian di office, kepala pun dah rasa berat
so aku tekad nak potong rmbut utk meringankan rasa berat di kepala
So semalam sempat gak aku rush ke saloon selepas office hour.

Aku wash, cut n blow.
Total sume skali RM 26.
Sambil dia basuh rambut aku tu, dia massage kepala sekali.
Memang best la, segala stress semua kuar dari kepala ni.hehe
Aku bole dikategorikan regular customer la.
Almost 5 years gak aku pegi saloon dia.
Since semlm aku pegi after office hour, so mmg tak ramai orang.
Selalunya kedai dia memang ramai org, mostly setiap hari sabtu and time raya.
Secara jujurnya, staff dia semua friendly and reasonable price (depends pada panjang rmbut)
Aku memang suka recommed saloon dia kat kawan2 aku.
So kalau ada sapa2 yg pass by kat area desa pandan,
bole la drop kat Suzanna Saloon Desa Pandan.
Office hour Monday - Saturday, Sunday Closed
900am - 730pm



 


No comments: