Thursday, June 28, 2012

Bila gambar yg di'edit'..erkk?


Aku suka amik2 gambar ni.
Lepas dah amik gambar, bole edit2.hehe
Dunia meng'edit sekarang ni sangat2 la canggih.
Macam2 website or software yang bole kita guna untuk prosese editing ni.

Dulu aku suka guna picnik.com utk edit2 gambar
Tak perlu bayar apa2 pun, cuma kena sign in je.
Tapi sayangnya, sekarang ni web tu dah ditutup,
huhuhuh
so kena la guna G+.
Kalau nk guna Google + ni, kena sign up dlu.
Tapi effect dia tak sebanyak mcm dlm picnik.com
Huhuhu
Seriously aku memang suka meng'edit' gambar.
Tapi BUKAN gambar tak elok tau.


 Sepupu, kakak n aku..

Ni time abg sedara nikah, so kena pakai tudung sebab dia buat kt masjid.


Gambar asal yg berwarna, aku tukarkn ke hitam putih.hehe

 Majlis Bersanding abang sedara..


Lorong di Arab Street Singapore


Ni kat Penang times square.


Yg ni plak time aku join Allianz Penang bridge last year.


Seriously aku enjoy buat editing ni. Sebab bagi kepuasan utk diri sendiri.
Adiossss..



No comments: