Thursday, June 28, 2012

Nak GA lagi?? Jom cekidaut! hehehe


Waaahhhhh seriusly hari  ni entry aku semua pasal
Giveawayy @ GA! yeaayyyyyy!
(menari zapin jap.hahahah)
Sekali lagi aku bertandang ke rumah kkida kita.
Bukan umah dia yg betul, tapi blog dia.hihihi
Banyak sangat goodie bag/GA dari kkida ni.
Rasa teruja je nak join.
Thank u to kkida bagi banyak GA!
yeaaayyyy!



Ada dua GA yg kkida akan bagi.
Which is Baba's and Mychef.
Produk Baba's ni aku memang selalu guna.
Dari serbuk cili, serbuk kari dan serbuk kunyit dia.




Bukan aku je yg guna, tapi mak aku pun selalu guna dlm masakan dia.
Tapi produk Mychef belum penah try lagi la.
Tapi penah tgk kat iklan je la.hehehe.


Aku dah like Baba's n Mychef di FB aku.
Anda bila lagi??
Moh lerr kita like beramai2!

hehehe














No comments: