Monday, June 11, 2012

Lunch di Restoran Warisan Dataran Merdeka


Entry ni aku nk update untuk aktiviti yang aku buat semalam.
Semalam aku n family n tunang lunch together2 di restoran warisan.
Actually aku dah byk kali pegi makan kat situ, tp semlm first time aku bawak tunang aku dtg situ mkn.
hehehe
Based on his comment, dia ckp lauk semua sedap2. Yup, menu semlm mmg lauk dia sedap gak la.
Maybe sebab ada rombongan dari luar kot.
heeheheh.
Tapi lauk2 kat situ memang sedap pun. Ala buffet.
Per pax RM 15.90.
So sila makan sampai muntah.hehehe
Since bulan Ramadhan bakal menjelma,
kemungkinan akan ada promotion kat restoran ni.
Tapi tak tau lagi la. Aku cakap je.hehe
Apa2 pun kita enjoy la gmbar kat bawah ni.
Gambar makanan tak sempat amik.hehehe


Pandangan dari jarak jauh...

Pandangan dari jarak dekat.hehehe.


No comments: