Friday, June 1, 2012

Nak promote jap.hehehe



Tahun ni genap la setahun aku join Avon
Tapi sales aku belum la mencecah beribu2.hehehe. cuma sekurang2nya
ada gak la org beli barang2 avon dari aku. Well product avon yg paling aku suka is make up dia,
setakat ini, Blusher smooth minerals menjadi favourite aku.
Alhamdullilah setakat ni tiada alergi or apa2 alahan
Price dia pun tak mahal sgt, cuma RM 14.90 je.
Tapi kalau ada promotion bole dpt dlm RM 10 je.
Selain daripada brg make up, perfume dia yg paling aku suka is Vanila Soft Musk spray yg 50ML
Perfume ni bila aku pakai smpai ke mlm masih melekat kat baju.
standard price utk Vanila Soft Musk spray ni si RM 24.90.
Aku join avon ni pun sebab nk tmbah side income, mana tau insyaallah bole buka butik avon.hehe
Aku pun teringin gak nk ada business sendiri. Bak kata omputih " Be your own boss".hehehe

 Perfume vanilla ni ada yg kecik gak.


Currently im using this blusher, blushing mauve : RM 14.90


Brush ni plak aku guna utk pakai blusher. Aku beli hari tu harga RM 10.90.
Bagi aku brush ni multipurpose la.
If dh pakai compact powder, bole ratakan or buat final touch up dgn brush ni.


P/S : kalau sapa2 yg berminat, bole contact kita.hihhihi

2 comments:

Unknown said...

hai =) mari la sama2 kite komen blog kite..nnti leh mambantu income yang dalam nuffang tu...bwh ni blog saya.

Cheetah said...

hehehe.. tq dtg singgah.. ;)