Thursday, June 28, 2012

keychain dari Sabah bah!

Salam.....
Hari ini aku dikejutkan dgn sekeping sampul surat putih di atas meja aku.
Agak suspen la.
Kat sampul surat tertulis to Miss Liyana
Penuh berdebar2 aku membelek2 sampul tu.


Niat hati nak bukak sampul tu kat umh je,
tapi sebab excited sangat la, aku bukak gak la kat office.hehe
rupa2nya dalam sampul tu ada 3 keychain dari Sabah bah!.




Wahhhh! best2!
Aku belum penah sampai lagi ke Borneo.
hehehehe

Keychain tu diberi oleh salah sorg staff sebab aku buat flight ticket utk dia.
Actually dia tak payah bagi pun sebab memang dah keje aku.
hehehe
Tapi takpa la, dah org nak bagi, aku terima dgn hati yg terbuka.
Alhamdullilah rezeki namanya.


Lari tajuk jap.hehehe
Rajin2 la click kat link bawah ni ek.hehehe


http://cheetah87.blogspot.com/2012/06/contest-best-kau-hader-hehehe.html





No comments: