Thursday, June 14, 2012

hadiah misteri katanyaa...


Dengar macam best je kan..
hadiah misteri..?? hmmm..
Apakah dia?? hehehe
Well, semalam aku fill up form dari Avon.
So dia cakap kalau nak hadiah misteri kena isi personal details and submit kat butik.
So aku dengan sungguh2nya fill la form tu.
Then tadi dari office aku direct terus ke butik avon ampang park
Bila aku dah sampai butik avon, aku dengan semangatnya submit form kat akak tu.



Then akak tu cakap, " ooo form ni ek, jap ek".
(dlm hati, bestnya dpt hadiah besar2.hehehe)
Dengan penuh semangatnya aku menunggu hadiah tu.
Tunggu punya tunggu akak tu pun dtg kat aku dgn hadiah misteri itu.
"nah dik, ni la hadiah misteri dia"
Reaksi aku " hah? "
hmmmm....
Nak tak nak kena amik jugak la hadiah la tu..
So ni la hadiahnya.heheheh



.................................


.....................


..................


..........


......


....


..




Tadaaa!
Sebatang Pen Avon kaler pink... hehehe


 
Agak lawak gak la. sebab aku berangan dapat hadiah yang besar.hahahaha
Tapi ok la dapat pen, berguna gak.hehehe
What a day! haizzzzz..
 
 
 
 
 
 

No comments: