Friday, June 29, 2012

Contest best!... kau hader??? hehehe


Seperti biasa hari ni kerja aku berblog walking je.
Hehehe
Bukan apa, seronok je tgk org update blog and
macam2 info yg bole kita dapat.
Baru kejap ni aku berblog walking di :


Gila banyak resepi akak ni!!
Memang terbaaaiikkkkk la!
Alang2 tu aku nampak la contest dia yg menarik perhatian aku.
Hadiah dia sangat2 menarik!
Bahagia rasanya kalau aku menang salah satu hadiah tu.
heheheh

Tak perlu tulis panjang2 lagi,
Moh lerr kita Like/cekidaut link akak ni :


Ni la salah satu hadiahnya. Pie magic maker.
copy n paste dari kkida.
hehehe
Mana tau kalau menang,
kira mcm advance hadiah kawen la utk aku
hahaha



           Import from Australia! Aussie! Aussie! Good day Mate!
                 Ko hader??? hehehehe                     
                                            
Ni pun import dari Ho Chin Minh tau.


Ni bakul serbaguna, also imported hokay!.hehehe


Menarik kan hadiah dia??? hehehehe
Jom ramai2 kita join!





No comments: