Monday, July 2, 2012

Aku dah agak dah...


Salam dan Selamat Pagi!!!
Hari ni pasti ramai yg EL or MC sebab tgk bola semalam.hehe
Lebih2 lagi untuk yg kaki bola
Tapi prediction aku memang tepat, SPAIN menang!!
Aku dah agak dah.hehe
4-0 terbaikkkk la!
hooorraayyyy!
Mari kita tepuk tangan sama2! hey!
hehehehe

Okay, cukup pasal bola.hehe
Saja je nak jadikan topic bola as entry pembuka.hehehe
Takda idea.hahahah
Niat asal aku tulis entry hari ni sebab nak promote GiveAway!
yeaahhh!

Blog owned by Kkida


Masih sempat lagi ni kalau orang2 kat luar tu nak join and clik link yg aku bagi ni.hehe
Kalau takda blog pun takpa, still lagi bole promote kat FB.
Jangan risau!
Kalau nak tau lebih banyak details, clik link ni dlu.
Senang je kan?? hehehe


Hadiah dia sangat2 la menarik u ollss!!
Semuanya hadiah overseaaass hokay!
Kau hader???
Kalau tak hader, jom join GA ini.
heheheh









Pie Maker (All the way from Austarlia, good day mate!)
ni la jadi hadiah kegilaan semua blogger,
termasuk aku la.
All the way from Australia
muahahaha

 



5 comments:

mama aryan said...

opis akak ni pun lengang hari ni..penangan bola la tu..hehe

ibh_sue said...

Salam kenal jg cheetah. :)
Ramai yg join GA tu. Sue pun trgin jg pai maker tu. Tp tak sempat lg nak wat n3.

Cheetah said...

tu la.. ramai betul yg nak pie maker tu.hehehe.. takpa la, kita usaha utk menang..hehe

Cheetah said...

@ mama aryan : yup.. hehehe.. mesti ramai yg cuti punya la.. penangan bola katanya..

Cheetah said...

@ihb_sue : dlu kita pun amik herbalife gak.bru perasan blog sue ada herbalife.hehehe