Saturday, July 7, 2012

spek baru!! yeaahhh!


Salam berhujung minggu.
Setelah 2 tahun mengunakannya,
akhirnya aku dah dapat yang baru.
Apakah yg baru tu?
jeng jeng jeng
heheheh
AKu dah buat spek mata baru!
yeaahhh!!
 rasa fresh je.hehehe
Alhamdullilah power spek mata pun masih lagi maintain.
Syukur alhamdullilah!
Selama ni aku pegi keje pakai contact lense je.
So nak dijadikan cte, time kat umah hari tu, aku nak tukar pakai spek yg lama,
baru aku perasan, sebenarnya spek yg lama ttggal kat office
aduhai....
So hari tu gak pegi kedai spek n terus buat yang baru.hahaha
So dapat la spek mata yg baru.hehehe
Yang paling teruja sgt sbb casing spek tu sangat2 la cantik
Slalunya casing spek tu yg plain je, tapi aku dpt yang bercorak2
Maybe sebab aku regular customer kot.
hehehehe

Ni la casing dia. Siap ada corak cheetah lagi.hehehe






Tadaaa!



Spek mata from Mayfair Optical.
memang terbaikkkk!






No comments: