Wednesday, July 4, 2012

Free shipping?? biar betul??


Zaman sekarang ni ramai org beli baju thru online.
Tak dinafikan barangan online kadang2 ada bagus and
ada yg tak bagus.
Kita as a consumer kena pandai pilih la.
Tadi aku ada masuk blog  www.ohbulan.com.
Ada satu entry yang diorg post menarik perhatian aku.
Bukan entry gosip, tapi entry fesyen call ThePopLook.
Ada few artis juga yang beli and pakai baju dari the ThePopLook.
So aku curious nak tau lebih lanjut sebab baju dia semua cantik.
Aku pegi la ke website dia  thepoplook.com.
Woowww! agak terkesima aku tengok semua baju2 yg dijual
All type of cloth semuanya ada.
Ada dress,pants,office wear, skirts n banyak lagi
Seriusly price dia pun reasonable gak.
Dan yg paling best FREE SHIPPING!
Memang terbaikkk la!
Selalu kalau beli brg or baju online ada delivery charges kan??
Tapi di ThePopLook, free shipping is free.hehehe
best2!
Ada baju2 dalam web tu dah jadi target aku.hehehe
Antaranya :

Dress yg pakai olek aktress Lisa Surihani




Dress yg dipakai oleh Misha Omar. Tapi dia pakai dgn cardigan putih.

Cardigan hitam ni sangat2 la unik n i like! hehe


Baju ni pun aku suka gak, cute je. Ada mcm2 kaler

Bagi pandangan aku, baju dia semua tidak la terlalu seksi.
Untuk kaum wanita yg muslimah pun bole pakai gak.

So what you waiting for?
Jom shopping online di  thepoplook.com

Adiossss


No comments: