Friday, July 20, 2012

Esok puasa!! yeayyy!


Telah diumumkan yg esok mulanya Ramadhan.
Aku pun baru tau hari ni.
hahahah
Nasib baik dengar kat radio.
hehehe
Sebab semalam aku tunggu juga annoucement,
tapi takda pula.
Ke aku yang tak perasan semalam?
heheheheh

Harap2 next week company bagi balik awal la
Kalau last year dapat balik pukul 4.
Agak2 tahun ni bole ke balik pukul 4 lagi?
hehehehe
Pray hard!

Bila dah mula puasa, semua juadah terasa nak beli.
Ingatkan time puasa bole la nak simpan duit,
tapi tak bole gak.
Sebab semua makanan nak beli.
hahahaha
Tabiat ni kena buang jauh2 ni.
hihihi

* pic copy n paste from yahoo*


Apa2 pun ;


8 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

company akak bagi balik kul 4.30, ;-)))) yey!! Tapi yg tak bestnya anak balik sek kul 6 :-(

Cheetah said...

@ sari yusa : best gila kalau balik awal.hehe. tapi anak akak tak dapat balik awal ke? Maybe sebab waktu berbuka lambat, tu yg sek tak bagi balik awal kot..

mama aryan said...

pengumuman masa buletin utama semalam..hehe
selamat berpuasa ye

Cheetah said...

@ mama aryan : la yeke? napa tak perasan ek? Sebab semalam pun bukak buletin tv3 gak.. alahai..huhu

susumanis said...

selamat berpuasa daling, jom kita rajin rajin baca quran ramadhan ni :-)

Zurina said...

slmt berpuasa ya dik...;)

Cheetah said...

@zurina : Selamat berpuasa kat kak zurina gak.. ;)

Cheetah said...

@susumanis : tq kak su! semoga ramdhan kali ni diberkatiNya.. ;)